úterý 29. května 2012

Hubnutí může být i zábavné

To rovněž dokazují stránky http://www.stobklub.cz/ 
Je to něco ve formě deníku, kde si zapisujete svoje pokroky, jídelníček, počítá se vám tam denní příjem. Jsou tam různé testy, sbírají se tam body, prostě mají to moc pěkně a zábavně udělané. Fakt jsem koukala. Kdybych měla co, hubla bych s radostí (i když je tam i režim udržování váhy). Už tak mám podváhu. Dnes váha ukázala 41 kg. Nevěřím jí ani číslo. Přitom jsem jedla hodně. Včera jsem se přejedla ovesné kaše (instantní, která pokryje perfektně snídani), ale já jsem prostě ujela a odpoledne jsem si dala další dvě porce. Nechápu, jak je možné, že jsem ještě shodila. Ale po dnešku přiberu. Tuším to. I když jsem po večeři běhala.

Snídaně: 200ml polotuč. mléka, Cookie crisp 50g, Bebe sušenka (brusinková), kousek jogurtového dortu 50g
Svačina: nic
Oběd: řízek kuřecí 100g, celozrnné těstoviny 100g, cherry rajčátka 80g, cottage s křenem 40g
Odpolední svačina: nic
Večeře: mléko odtučněné 250ml, Cookie crisp 20g, Emco müsli skořice a mandle 50g

1600 kcal ... děs běs přežírák!!! Měla jsem strašné chutě.

Pohyb: běh do schodů 1h 10min, posilování 10min + trávení potravin = -816 kcal

5 komentářů:

  1. Prý přežírák :D Já bych byla o hladu... Na ty stránky se určo kouknu, díky za tip :) - Melisa

    OdpovědětVymazat
  2. I tak to máš moc fajn..a ten pohyb? Uuu nádhera :)

    Jinak mam pocit, že ta písnička je dokonce "nesnídám, nesvačím, nestihnu to..." :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pohyb je skvělý, to máš v sobě tolik energie?? :)) Žádným přežírákem se netrap, prosím tě ;) Stránky jsou fajn, móóžná, že se i zaregistuju :P :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozne ty závidím tvoju váhu je krásna :-) a ten pohyb .. no perfektný :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Hele je možné že ti ty vločky resp vláknina v nich dobře pročistila střeva:) Ono mnohdy to co se usazuje ve střevech má poměrně vysokou váhu. Možností je hodně. Každopádně když se ti to číslo bude držet pár dní tak máš důkaz že jeden den kdy si dáš víc jídla ti neublíží. Navíc je prokázáno že každý člověk z něčeho tloustne a z něčeho ne, tělo se může potýkat s potravinami velmi individuálně.

    OdpovědětVymazat