úterý 22. května 2012

Konečně normální snídaně

Ahoj holky,
za poslední dobu jsem hrozně moc přeháněla snídaně, třeba i 8 kousků buchty, kterou jsem upekla (fakt nekecám) protože ráno mám největší chuť se přejíst. (Jakoby mě po noci přepadl vlčí hlad a to doslova:-D ) Přitom však váha nešla nějak výrazně nahoru, někdy dokonce i dolů...ale dnes byla snídaně akorát a už jsem ani neměla potřebu k ní něco přidávat, protože je to mňamka, zasytí a je to zdravé papáníčko. Ovesná kaše Emko, já dnes měla s meruňkami. Pro Ty kdo neochutnaly dělám reklamu. Opravdu zkuste!
Dnes váha sice stoupla - 42,9, ale po včerejšku, co jsem se nenažraně nadlábla oběda se ani nedivím a to jsem se ještě opovážila k tomu odpoledne přidat Cookie crisp s mlékem :-( Dnes budu střídmější!!!

3 komentáře:

  1. Každému to ujede... Důležité je, že víš, jak máš jíst a dokážeš své hříchy napravit :) Od Emca jsou opravdu výborné kaše :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ovesné kaše si zásadně dělám svoje, protože tam můžu přidat vše na co mám chuť :DDD Ale tak snad se ti to zlepší :) - Melisa

    OdpovědětVymazat
  3. Aaa tyhle ovesný kaše miluju..taky se s nima cpu :) Já si dávám jablko+skořice... Zkoušela jsem i jahodu, ale nějak mi nesedla... Merunu dle tvého doporučení koupim na zítra :))

    Jo...taky by mi střídmost neuškodila. Furt uzobávám kde se dá..a váha dolů ne a ne :///

    OdpovědětVymazat