středa 9. května 2012

Jablkový taneček

Tak jsem si řekla, že bez ohledu na čas, kterého teď mám minimum, sem tohle musím napsat. Tak si představte, včera jsem se vrátila s 30km výletu na bruslích a dostala jsem děsnou chuť na něco sladkého, tak jsem si řekla, že čokoláda by nestála za to, protože by mě pak trápily výčitky, ale jablko si určitě dám. Jenže... jedno jablko jsem s chutí zbaštila, ale potom jako by se mi zatmělo a šla jsem na další, tentokrát alespoň 180gramové, s vidinou té úžasné chuti jsem je slupla jako malinu a s přiblblým úsměvem na rtech jsem valila pro další a pro další. Když už jsem cítila, jak mě ta všechna jablka tlačí v žaludku, bleskurychle jsem se probrala ze snu a došlo mi, co jsem vlastně provedla:-( To, že jablka mají v sobě také hodně cukru mi v té chvíli nikdo nemusel vysvětlovat. Hned jsem věděla, co mám dělat a o vteřinu později jsem již klečela nad záchodovou mísou. Do háje, do háje! A to jsem myslela, že kvůli takové pitomosti jakou jablko je, se mi to nikdy nestane... Jablko-bulimický záchvat. Možná mi v té chvíli úplně šiblo, ale já jsem se tomu ještě smála, co jsem to provedla. Jó, kdyby to byly zákusky nebo čokoláda, ale jablka!!! Zabijte mě holky! :-D

6 komentářů:

  1. No to slyším fakt poprvé, že by se někdo přecpal jablky..to já vždycky šáhnu po sladkém :D Ale to zvracení není dobré :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi zvracela jablka? Bláázínku :( Vždyť ovoce do sebe můžeš narvat kolik chceš, jsou to tělu ty nejpřirozenější látky... Hlavně už si z toho nedělej hlavu... Prostě pokračuj dál v zajetém režimu :))*

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď tě možná zklamu, ale to byl fakt otřesný nepromyšlený a hloupý zákrok. Víš proč? Ptž ten cukr jsi už dávno měla v sobě, vyblila jsi jen samé dobré látky, rozhodila si organismus... Fakt nevím, co tě to popadlo, ale příště bych to nechala plavat, ptž po jablkách z jednoho dne fakt nepřibereš.. ;) - Melisa

    OdpovědětVymazat
  4. Vím, jak je to v těhle chvílích těžké. Ten pocit, že jsi ztratila sama nad sebou kontrolu a musíš jí prostě získat zpátky. Tak si kup "zdravé sladkosti" - já si třeba dneska dala sójový jogurt s čokoládovou příchutí. Je zdravý i sladký a nemusím si ho vyčítat tolik, jako kdybych snědla tabulku čokolády. Najdi si podobné věci a doplň si jimi energii před/po fyzické aktivitě. Za těch 30km na bruslích by sis to zasloužila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten okamžik, kdy nad sebou ztrácíš kontrolu a ani si to vlastně něuvědomíš, je nejhorší:( Ale i kýbl jablek je rozhodně lepší varianta tabulky čokolády. Fruktóza se rychle spálí a vláknina tě pročistí. Zvracení nebyl moc dobrý nápad... Ale co tě nezabije.. však víš. Jinak ten pohyb je fakt pecka ;)
    Btw. děkuju za pochvalu a za přidání :)

    OdpovědětVymazat
  6. To znám. Jednou jsem se nacpala téměř nekalorickými sterilovanými okurkami (jedna sklenka -> asi 100 kcal) a vyzvracela jsem to, ale pak jsem si uvědomila, že to není dobré a docela jsem si za to i duševně vynadala :D Děkuju za podporu, strašně moc. Hladovku budu držet jen první týden. Fakt se teď na jídlo nemůžu ani podívat, a jinak než razancí a plnou silou bych na starý režim opravdu nenajela. Potom budu jíst pravidelně málo. Díky za ten tip s motivací, jen kdyby bylo za co si to koupit :D Odteď si budu jídelníčky plánovat, snad mi to pomůže jako tobě. V téhle sebekontrole jsi pro mě vzor, stejně jako všechny takhle hubnoucí holky (nejspíš protože já tu sebekontrolu absolutně ztratila).
    Ještě jednou děkuju a drž se, hlavně prosím nezvracej jabka ani nic zdravého ;) Je to prostě zdravý úlet, který si rozhodně nesmíš vyčítat tak, jako úlet jakkoli nezdravý.

    OdpovědětVymazat